ייעוץ משכנתאות
החיסכון שלכם - ההצלחה שלנו
לחצו לקבלת יעוץ חינם

ליווי צמוד, מקיף ואישי

יועצי המשכנתא המקצועיים ביותר

תמהיל משכנתא אישי ואופטימאלי

חיסכון בריביות ובתשלומים

אנו מתמחים בלווי פיננסי ומספקים שירותי יעוץ משכנתאות למבקשים לרכוש או לשדרג את דירתם והן למבקשים למחזר את המשכנתא הקיימת

חיסכון ללקוחות שלנו
0 +
שעות חיסכון ללקוחות
0 +

תהליך לקיחת המשכנתא:

שלב 1: הבנת צורכי המשכנתא

נבין ביחד אתכם, את הצרכים שלכם ויחד עם היכרותנו את שוק המשכנתאות, נמליץ על משכנתא המתאימה לכם. המשרד שלנו מקנה יעוץ ראשוני בחינם !

שלב 2: בניית תמהיל משכנתא בהתאמה אישית

יועציי המשכנתא שלנו ינתחו את הצרכים והעדפות שלכם בעזרת מערכת אופטימיזציה, אשר תאפיין את ההתנהגות של המשכנתא ותציג בפניכם את ההתנהגות הצפויה של המשכנתא הנבחרת וכן את רמת הסיכון שלה.

שלב 3: בחירת הצעה

נבין ביחד אתכם את הצרכים שלכם ויחד עם היכרותנו את שוק המשכנתאות, נמליץ על משכנתא המתאימה לכם.

שלב 4: חתימה על המשכנתא

לקראת החתימה עם הבנק על המשכנתא, יימסר לכם תדריך מסודר איתו נגיע יחד לבנק בכדאי שתחתמו על המשכנתא-יש לכם שאלות נוספות לאחר החתימה? אל תהססו לפנות אלינו בכל שאלה.

עובדים עם כל גופי המימון

שאלות נפוצות בנושא משכנתאות

ייעוץ משכנתאות לתיק סטנדרטי ללא מורכבויות מיוחדות עולה 7000 שקלים אך יש להבין שהחיסכון על המשכנתא עצמה הוא מאוד משמעותי ומגיע לפי כמה עשרות ממחיר הייעוץ עצמו.

הבנק בסופו של דבר צריך לדאוג לאינטרסים שלו ולכן כאשר אתם מתייעצים עם גורם מומחה מהבנק האינטרס שלו הוא להכניס אתכם קודם כל בתור לקוחות ורק אחרי זה לחסוך לכם כסף ולכן הוא אינו אובייקטיבי, שירות ייעוץ משכנתאות פרטי מקנה ללקוחותיו התאמה אישית לצרכים מתוך אובייקטיביות וטובת הלקוח בלבד.

לאחר שננתח ונבין בדיוק מה הצרכים שלכם נפנה למספר בנקים כדי לקבל את ההצעה הטובה והמדויקת ביותר עבורכם שבסופו של יום תחסוך לכם הכי הרבה כסף.

אנחנו שמחים להגיד שתמיד יש מה לעשות!

אם לא קיבלתם אישור מבנק אחד אין זה אומר שלא תצליחו לקבל אישור מבנק אחר, לכל בנק המומחיות ואופי הלקוחות שלו.

אנחנו כאן בדיוק כדי לא לוותר ולהביא אתכם למשכנתא הכי טובה בשבילכם גם אם לא קיבלתם אישור על משכנתא.